9/30/11 an awesome evening

WHAT AN EVENING!
Skojar inte kvällen med Holly var awesome, herre jisses vad kul jag haft.
Fick skjuts till Holly vid lite efter 7 efter det satte vi oss i bilen och tog bilder och körde till Burnsvillemall och letade upp neon kläder. Och mitt i alltihoppa när jag och Holly går och pratar så går en man förbi och OCH RÖKTE MARIJANA en sådan puff sak! HELT SICK?! Vi bara - Vaaa?! Inte normalt inte smart.
Plus att jag har köpt mina homecoming skor - 3o dollar - är ju ingenting när dem är död snygga.. Efter det så for vi till target och strosade runder där och jag köpte neon chockrosa nagellack. Sen tog vi bilen och åkte till andra sidan gatan och åt på Perkins som har öppet 24/7 och åt frukost klockan halv 10 kvart i 10 vilket jag tycker är awesome.
Jag beställde Berry Blueberry Pancakes så goa! Sen hem till Holly, kollade hennes gamla year books och vi kollade in svenska och amerikanska boys!
en bild säger mer än 1000 ord ♥ därför ger jag er massor med awesome härliga bilder!


Idag innan lektionerna startade tog vi lite bilder precis vid skåpen.
Alltså kvällen va helt galet kul med Holly, är så glad att hon ville umgås med mig själv också och inte bara i grupp..!

First breakfast dinner at Perkins.

Ser ni hur gott det är/ ser ut? Oh my god - och kolla Holly haha, söt även om hon fjantar sig!

Ready for neon day kind of? Sure - bring it!
Nu ska jag sova och se vad lördagen sedan har att erbjuda, godnatt!


Kommentarer
Postat av: sabrina

fin blogg :D

2011-10-02 @ 14:54:09
URL: http://pallanamnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback