10/9/11 Vikings game

My first professional NFL Football game -  Check! √
Gud vad kul jag har haft och det finns ingenting som kan beskriva en amerikansk fotbollsmatch. Stämmingen och allt är helt otrolig och guess what? MN vikings vann faktiskt. Dem senaste matcherna har dem haft övertaget men sedan tappat det i andra halv lek men nu när jag var där så låg dem över hela tiden och dem VANN!
Så himla kul! Var där med Judy, Tay och numera Taylor boyfriend Nick! Han frågade henne igår på homecoming om dem skulle dejta och såklart sa hon ja. Och tydligen när man dejtar så är dem liksom tillsammans - nu är det väll säkert folk som tycker jag är osmart som inte visste det men jag trodde liksom det var mitt i mellan så som vi kallar " på g " Så.. Jag tycker den amerikanska dejtingen verkar lättare haha!
Annars då? Taylor och jag målade hans naglar i rosa glitter för vi vann ett vad, jag har gjort min hemska US history läxa och ska snart tvätta bort sminket och göra mig redo för att sova. Sov kanske 4 timmar i natt om ens det så känner mig lite död. Så rocka på svenne bananas!

GAME FOOD! Diet Mtnt Dew♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Ser spännande ut!

2011-10-10 @ 07:24:42
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: Mom Anna

Grattis till 2 månader i US!!! Som vanligt härligt att se alla bilder ( får väl slluta skriva det snart ) :)) Kramar i massor, Mom

2011-10-10 @ 07:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback