10/7/11 Spiritday and Homecoming game!

I LOVE AMERICA. TRUE STORY.
Gårdagen var så himla händelserik, spännande, taggande och det finns bara ett ord som sammanfattar min gårdag. AWESOME. I skolan var det spiritday så nästan alla förutom dem tråkiga klädde sig i skolans färger, BLÅ GUL eller galna utklädnader och skoltröjor. Vilket är helt fantastiskt att vara en del av - du känner gemenskap med människor som går förbi dig och som du aldrig ens pratat med! Och Jag har varit på helt fantastiskt humör denna veckan speciellt under choir, jag älskar choir! Människorna är helt fantastiska och jag älskar att sjunga så jag leer i princip hela tiden och då säger Mr. Hassig efter vi sjungit den afrikanska sången " you should all see Carolina when she's singing, she is so happy and she's just smiling all the time" och givetvis kollar alla i choirn, skrattar åt att jag blir jätte generad och tillråga på allt så kommer ben flygande och hittar en röd mapp och sätter den brevid mitt aniskte och säger " Yes, it's almost the same color". Och efter Choirn så följde Ben mig till Photo again. Blev helt chockad för vi hade inte snackat så mycket och helt plötsligt så kommer han och tar armkrok och så går vi vidare till photo, tyvärr fick han inte stanna enligt Mrs. Malmgren. Too bad for Ben. 5th and 6th hour ( English & Math ) var bara halva lektioner för att vi skulle ha pepfest! Denna pepfesten var amaaazing! Allt var så peppande, sketcher från Hollys boyfriend Mitch och tre av hans vänner,bandet spelade, dem krönte(?) Mr. and Mrs. Laker Spirit of the Homecoming week. Och guess who won? Jo tack, kära Ben! Haha - no surprise där inte, he went ALL IN this week. Efter det åkte jag och Holly hem i hennes röda Toyota och bara snackade och fixade oss, sen kom Megan och då målade vi dit sådanna Military streck på Holly & Megan för jag hade ju redan och satte på guldglitter. Sedan for vi iväg till skolan igen och stormade haha nej skoja men nästan och tog platserna allra längst fram på läktaren och satt och pratade, tog bilder och väntade. Mitch utbrats plötsligt också att : She's from Sweden och då blev dem andra killarna "Ooh really? Say something swedish osv." Så vi fördrev tiden lite med hjälp av svenska också! Matchen var fullpackad med människor och vi var mer än 1000 elever på matchen!!! Stämmingen var magisk och helt exalterande! Prior Lake mötte Eagan, och jag visste Max en annan svensk gick på den skolan så jag träffade han där och fick prata svenska ♥ Tyvärr blev dem bort buade för dem var inte Lakers haha.. Just det , LAKERS VANN!!!
Sen applebee's och det super gott, Holly jag och Megan delade 3 förätter och sedan desert, chocolate shouter. Super god!
Men nu måste jag till Amy's för att fixa mig för HOMECOMING!!! IM SO EXCITED!!!
PUSS
hinner dock inte med så mycket bilder men-
pepfest!
Paige, jag & Holly
Jag, Holly, Angelina, Megan
Before the game!
At the game, Paige Jag & Megan!
Jag, Megan, Holly, Andria, Brittney!
Holly & Jag

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Härligt att läsa att du har det bra ! Älskar att du skrivit en massa men framför allt alla bilder <3 KramMom

2011-10-09 @ 09:30:50
Postat av: evelina

Älskar din bloggCarolina!!

2011-10-09 @ 10:36:08
URL: http://evelinasigetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback