10/29/11 halloween dance mobilblogg

  1. Hejsan blogglasare. Vet om att min uppdatering varit kass men jag har varit sa upptagen och pga personliga anledningar valt att inte prioritera att blogga da. Att gora ett sk. Normalt bra blogginlagg tar ca en timme och I usa har du inte samma fritid till fb eller blogg osv.. Tack till er som verkar forsta det! Nog om det, halloween dance igar var sa kul! Ah jag alskar verkligen att dansa.. Fick skjuts hem till Andrea dar jag sedan lockade hennes har och sedan akte vi till Savage subway och at Black forest ham, mums. Akte och hamtade Spencer och Charles och sedan akte vi till dansen. Hela kvallen var super kul forutom att visa killar som Charles fattar inte nar man inte vill dansa med dem. Jisses som jag fick komma pa ursakter och springa ivag igar.. Och anda - he didnt get the hint and came back.. Haha Ben kom I en hel svart drackt som los I morkret och som jag skrattade ibland at han hah! Dansade med Ben och en kille som heter Nate. Och jag dansade faktiskt pa svenskt vis med Ben ocksa! Sedan resten av kvallen var det bara att skaka rumpa och have fun with Andrea! Nu ar jag I St Paul och ska se Tay springa I mal och sedan I eftermiddag traffa holly, tailgate and laker game!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med ett inlägg i alla fall, har saknat att läsa din blogg ;) men det är kul att du har det bra! :D

2011-10-30 @ 18:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback