10/24/11 shutterfly and super size

Trött chey, pluggar på osv. Fick B på mitt historie prov på chapter 9 fick 10 credits och 9.5 credits på vocab assignments och fick A+ på min shutterflybook om min vistelse i kort online scrapbook typ: http://plhsphotography.shutterfly.com/photoi4thhour/6
nu sova imorgon skola, hänga med holly sedan section game PL's sista football game. Usch så hemskt..
bild från kansas, bryr mig inte att jag ser trött och weird ut. AMERICAN SUPER SIZE yeahhhh!
btw: rice krispies = såå gottt...

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Vilket fantastiskt fint foto album du gjort och vad roligt att ha som minne när du är tillbaka här hemma i Sverige. Ser fram att se en fler foton /KramMom

2011-10-26 @ 21:15:03
Postat av: Emma

Hej Carolina!

Ville bara fråga hur gammal Tay är?

Du kanske har skrivit det innan har bara inte sett det isåfall. ;)

Hoppas du har det jättebra! :D

Kram Emma

2011-10-26 @ 22:05:23
Postat av: Anonym

Kan man göra en "photobook" online och spara den där eller måste man beställa?

Din var jätte fin! :D

2011-10-27 @ 16:26:04
Postat av: Anonym

Du, tjejen, det är för lite uppdatering, vad håller du på med? Man tappar intresset och rätt som det är kommer ingen läsa längre. Skriv iaf att du inte kommer tex ha tillgång till internet på ett tag eller liknande, sjukt störigt att inte veta när nästa inlägg KANSKE kommer.

2011-10-27 @ 19:41:28
Postat av: Anonym

Okej, förlåt men kände att jag var tvungen att kommentera detta. Hon har faktiskt ett liv där borta i USA. Kan förstå dig om du gillar bloggen och så men försök och att sätta dig i hennes situation. Tror inte man orkar blogga hela dagarna.

2011-10-27 @ 20:10:25
Postat av: maja lundmark

hahaha, jag gillar verkligen inte rice krispies!

min familj gör dom hela tiden men jag tycker bara att man slösar och förstör massa goda marsmellows, hur nu det stavas haha :)

var bara tvungen att kommentera det, verkar som att alla amerikaner älskar det dock..

2011-10-28 @ 04:40:13
URL: http://majalundmark.blogspot.com
Postat av: felicia

Hej, jag måste bara säga att jag älskar din blogg, du är så otroligt fin och verkar vara en otroligt stark människa!!! Hoppas du får kul resten av året iusa, puss

2011-10-28 @ 21:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback