10/22/11 cherry on top

Åt på Cherry on top idag, åh så gott. Det är som en ice cream bar typ där du väljer skål, tar frosen yoghurt i alla dess smaker du behagar och väljer sedan alla världens olika topping allt från choklad, frukt, kakor nötter och sedan väger dem din skål och du betalar för vikten! Otroligt gott och så freaking awesome. Kärlek!!♥
Eftersom jag glömde kameran tar jag härliga google och visar allt utom våra glassar som min käraste android tog med sin underbara kvalité!
min second from left jao.

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Mmm vad gott, tror nog att det är samma som jag såg i HongKong tidigare och eftersom jag inte hann testa där så hoppas jag att tillfälle ges när vi kommer till sommaren :)) Kram Mom

2011-10-23 @ 11:43:07
Postat av: Anna

Åh, nu blir jag lite avis ^^

2011-10-23 @ 22:08:27
URL: http://savie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback