10/16/11 what's your number?

Igår efter killarnas soccergame åkte jag runder i Bloomington med AJ och Mel. Sedan skjutsade Mel hem mig och jag skulle påbörjat min hög av läxa gjorde jag det, Nej. Var för trött och uttråkad, som tur var räddade Holly oss båda från uttråkan och ringde mig och vi bestämde att dra på bio. Så igår var jag på min första amerikanska bio!!! SÅÅÅÅ KUL!! Och vi kastade popcorn i salongen, vi är bäst. Haha så himla tufft, vi hade hela salongen för oss själva tills det var 5 min kvar då kom det folk tyvärr. Tänk vad mäktigt det hade varit att haft en hel salong för sig själv.. Det var synd, jag och Holly hade haft så kul och kunnat sprugit runder osv.
Iallafall - What's your number. Rekomenderas starkt! Sjukt rolig film, skrattade så fruktansvärt mycket och jag älskar den skådespelerskan vad hon nu heter. Hon är med i House Bunny också, och den filmen är hilarious den med! Frågestund fram tills tisdag, remember! puss


Trötta glada taggade tjejor!
Holly quote " You're not weird, you're swedish! " Hahaha
Nämnde jag att jag hade en fruktansvärt bad hairday igår lördags? Ouch.

Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Älskar att gå på amerikansk bio! Har varit på flera stycken, senast vi besökte USA såg vi fyra filmer på tio dagar! ^^

2011-10-17 @ 19:12:51
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: anna

Hejsan! Skulle vara roligt om du kunde lägga upp ditt "personliga" brev som du skickade när du skulle bli ubytesstudent. Alltså brevet alla familjer får läsa. Ska själv skriva ett men tycker det är sååå svårt så skulle verkligen behöva lite inspiration/tips på vad man kan skriva och ta med :)

l o v e your blog btw! :D och du är sååå söt!

2011-10-18 @ 11:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback