10/14/11 Yesterdays football game

Lakers killed it!
Det var Lakerville south's homecoming game och dem förlorade med 7- 28!
Ben hämtade upp mig igår runt halv 5 och så åkte vi till Lakerville south och väntade på Broock , Connor och Alec. Sedan staratade vi vår Tailgating. Tailgating i USA är stort och i princip alla gör det, dem samlas innan matcherna, grillar, umgås och kastar amerikanska fotbollar fram och tillbaka. Och jag som sa att jag inte skulle frysa igår, som jag frös! Det blåste kalla vindar hela tiden och stakars Ben, Connor och Brook som är våra super fans var klädda i sina karate utstyrslar och utan vantar, skor och jacka.. aj aj aj! Men men många kramar igår hjälpte oss att hålla värmen. Haha Ben använde världens lamaste ursäkt för att få krama mig igår, står nästan och hackar tänderna och så kommer han och kramar mig och säger " Oh great you're warm, now you can keep me warm too." Oh well.. annars då, ja jo han var en gentleman och öppnade dörren för mig när jag hoppade eller jag hoppade ju inte utan när jag gick ur bilen och sen kramade han mig och sa; Thanks for coming! Jag blev riktigt chockad och svarade " Why are you thanking me, I loved it, I love high school games! Thank you for bringing me!! Och pappa jag skrev det bara för att försäkra dig om att han är en snäll kille med hyfs! Glad att jag har en sådan rolig vän här borta. :)
Nu ska jag göra v; mig för om en halvtimme kommer sötnosen Mel och hämtar mig och så ska vi åka till Bloomington för att stötta våra Lakers soccer players dvs. Ben & Connor och deras lag!
Jag älskar mitt liv och värdesätter varenda dag synd jag har tusen miljarders homework på de. Att tänka att det redan gått mer än 2 månader gör mig ledsen. Jag vill inte lämna mitt roliga nya liv. I love every little bit of it.
Except from the homework and that i truly miss my Iphone. Hatar min android så fruktasvärt mycket.. Nu i efterhand hade jag gärna betalt mer för att få min iphone. Min android raderar mina conversationer vilket jag får damp på för det är en sådan sak med mig, jag sparar det för jag älskar att läsa knasiga konversationer om och om igen och den DÖR SNABBARE ÄN MIN Iphone. Hatar den. Usch..
Ha det bäst och kom ihåg - forfarande frågestund! Redan fått in många bra frågor  fortsätt så :) Kul att se att ni bryr er och tack för fina kommentarer om bloggen, det är ni som gör att jag sätter mig ner och tillbringar all den tiden det faktiskt tar att blogga. Ett normalt inlägg tar faktiskt ungefär en timme minst om det är bilder i osv.
love

Kommentarer
Postat av: .

Älskar din blogg! Blir så sjukt taggad på att åka själv! Är Ben snygg?;) haha använder det som en fråga till frågestunden, haha kram!

2011-10-15 @ 20:32:28
Postat av: Alexandra Kjellman

Gud vad spännande det låter med riktiga high school-matcher!

2011-10-15 @ 20:35:59
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: Filippa

Skit bra blogg! Är glad att du lägger ner tid på den :D

Har ni långa dagar i skolan och/eller "after school activities?

Och hur ofta är det sådana "annorlunda" dagar som spirit day, neon day,osv?

Ha det bra! :)

2011-10-16 @ 13:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback