10/13/11 Girls just want to have fun

Okey så direkt efter skolan åkte jag och Holly till Target och strosade runder där och fjantade oss. Gosh älskar Target så stort, underbart & billigt! Efter det åkte vi till Caribou coffee och tog en fika bestående av en Wild Berry Peach smoothie for me and a apple cider with caramel and whipcream for Holls. Åkte runder och kollade på folks hus och åkte hem till mig hämtade min väska och min fazer choklad kaka och åt upp den hemma hos Holly medans vi kollade genom alla seniors i hennes yearbook och väntade på Paige! Vi fixade vår make up åt min första frusna snickers - tusen gånger godare än en vanlig, not kidding! Åkte till skolan och kollade på varsity soccer game där bla. Ben, Connor, Logan & Sam spelar och såklart vann Lakers tack vare nick in i övertid! Efter det åkte vi till Perkins och åt frukost klockan 10 pm , denna gången beställde jag a stock of pancakes w/ strawberries ( vilket är ca 3 amerikanska) istället för dem där 5-6 st jag köpte sist och som jag bara åt hälften av. Personligen så föredrog jag the blueberries one more! Men strawberries were still good! Älskar Perkins ♥
Hem till Holly and just being dorky amazing girls, bakade kakor och sedan somnade vi till någon film!
Bilder från tjejkvälls/sleep over! Skriver om idag/ football game imorgon. Nu måste jag nanna. Trött Glad Tjej.se
I skolan innan lektionerna startade!
At target trying on adoreable hats yay
caribou smoothie - sååå gott
Innan soccer game, Paige's upfart påväg till skolan igen :)
Double chocolate chunk dough ♥
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej Carolina,



går det att kontakta dig via e-post angående ett länkbyte?



Mvh



Anders

2011-10-16 @ 17:00:37
URL: http://www.seatfinder.se/blogg
Postat av: wilma

Älskar den tredje bilden där du håller i en smoothie.

Ditt ansikte är så vackert carolina!

Jag saknar dig här i sverige.

Skönt o höra att du mår bra i usa!!<3

2011-10-16 @ 19:32:33
URL: http://witheredrose.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback