10/11/11 carmel apple, laker spirit & two months

Inte mycket som hänt idag förutom att jag åt min allra första caramell apple today, söta Mel fick veta igår att jag aldrig ätit det och tog med det till skolan så provade det, super gott :) Smakade lite sedan kom Ben och snackade med oss och då passade jag på att trycka upp det i munnen på han vilket resulterade i att alla började skratta och Ben hade fullt upp med att äta upp äpplet på sisådär 3 minuter, och believe me. Det är svårt! Ikväll var jag också på Tayors sista hemma match och varsity volleyboll matchen. Had a blast - jag fick inte riktigt lämna för jag skulle tydligen stanna enligt Ben och tack gode gud för att jag stannade, I love lakers spirit, pratade lite med killen jag dansa med på homecoming också.. Han är söt och det var typ lite sissådär awkward men det försvinner väll efter ett tag. Stod brevid Bens utbytesstudent Andres som kommer från Uruguay och hade landskap med han om att Sverige var bäst! Det bästa var nog ändå när Ben valde Sverige mig före Andres Uruguay - because every swedish he'd met i s so hot. HAHA.. Snacka om att jag skrattade då.. Annars händer det inte mycket. Förlåt mamma o pappa för jag inte svarat på fb. Busy woman och har inte orkat.. Ska försöka snart!!
Tänkte också vi kör på frågestund tills nästa tisdag - så kör hårt och fråga på! :)


they're hard to eat
!

Kommentarer
Postat av: joanna

Hej är du intresserad av att få ngn pojkvän där borta elr skulle det vara för svårt att åka därifrån då? Kram ps: Älskar din blogg!

2011-10-12 @ 07:36:00
Postat av: My

vad är skolans dress code?

2011-10-12 @ 17:49:42
Postat av: Jossan

Tycker du att Minnesota är ett bra delstatsval? Varför/varför inte?

Hur är vädret i Minnesota?

Går du på någon sport eller aktivitet?

Vilken organisation åker du med? hehe många frågor :))

2011-10-12 @ 18:33:45
URL: http://jinthestates.blogg.se/
Postat av: Fanny

Skulle du kunna tänka dig att flytta till USA?

Roligaste ämnet i skolan?

Har din engelska redan förbättrats?

Trivs du i din värdfamilj?

Åker du med en gul skolbuss till skolan, hehe? (;



Gillar din blogg jättemycket och läser den varje dag! (:

2011-10-14 @ 15:23:49
URL: http://fannee.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag åker till USA 12-13 och längtar sönder just nu! Det jag undrar mest är nog, vad är den största skillnaden mellan Sverige och USA där du verkligen tänker "ÅÅÅÅH DETTA ÄR EN SKILLNAD"? :)



Precis som jag kommenterat innan, din blogg är verkligen min favorit av alla jag läser!

2011-10-15 @ 00:56:01
URL: http://aaahlgren.blogg.se/
Postat av: Äpplet

Hej!

Jag har några frågor:

I början skrev du att du Inte hade några kompisar osv, och helt plötsligt nu har du massa kompisar. Hur kommer det sig? Är det viktigt att vara social när man åker som utbytesstudent? Trivs du in din familj eller har du funderat på att byta? Hur mycket fickpengar behöver man i månaden?:)

2011-10-17 @ 14:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback