11/9/11 wednesday

Positiva kommentarer gor min dag! Om och om igen. Jag alskar era mysiga, gulliga kommentarer och det ar ni som ar en stor orsak till varfor jag tar mig tid att skriva nar jag igentligen inte alls har lust. Jag blir jatte glad nar ni skriver att jag gor er taggade osv. Tack :)



Sitter pa matten just nu och ar sa fruktansvart uttrakad, matten ar hemsk och ingen ar pa plugg humor idag sa det ar varsta ka0z. Sa sedan sondag har livet som utbytesstudent varit ganska trakigt. Pluggat massor denna veckan infor prov och quizes iochmed att imorgon ar den forsta quartern slut och mandag borjar man nagra nya klasser, jag kommer tex. inte ha creative foods or Photo I nu. Hade ett stort prov pa WWI idag vart ca 50 points tror jag. Hoppas jag gjorde bra ifran mig for det kandes lite sa da jag tyckte detta kapitlet var ganska intressant iochmed att det lagger grunden for WWII och att det har mycket med Europa att gora. Hade 25 matching points quiz i english on Literary Terms Element of Persuasion  och det gick at skogen! Jag har verkligen last och forsokt men idag - allt var som bortblast! Haha , langtar inte efter att veta det resultatet. Och forresten, Guess what?! Jag fick A in English on The crucible worksheet. Suck it. Swedes can, I can. Sjukt stolt tjej alltsa, Annars? Ikvall blir det plugg for prov i Creative foods to end the quarter och jag missar pepfesten som ar 6th hour for Concert Choir ska samlas da och ta bussen till Universtiy of Minnesota dar vi ska sjunga med tva andra korer som ar speciellt fragade och det blir Jimmy Johns till mat ( typ Subway, men en macka ar istallet 9 inch och de flesta foredrar Jimmy Johns och sager att de ar nyttigare ocksa?). Sen pa kvallen blir det formodligen sleep over med Holly och sedan fredag ar vi lediga fran skolan och da blir det tailgating och sedan kommer Mitch kora mig, Holly, Ben B och Will to the DOME dar Prior Lake kommer spela forsta state quartern eller vad det ar. Och ju mer vi vinner desto fler football games blir det, vi kommer narmare state titeln och Vi satter Prior Lakes football historie pa topp!

Laddar min lilla rosa kamera ocksa dar hemma sa att jag blir battre pa att ta bilder igen. Nu kor vi matte sista 20 minuterna! L O V E

ps.
pa fredag ar det veterans day, WWI. da soldaterna kom hem det ar darfor vi ar lediga btw. ds.


Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Grattis till ditt fina betyg i Engelska. A - fantastiskt ! Roligt också att höra att det är dax för uppträdande med kören vill se bilder och höra er :)) - Ha sen super kul med Holly och gänget på matchen, fredag <3 / Kram Mom

2011-11-09 @ 23:17:37
Postat av: Anonym

Go Lakers! :P Och Carolina! :)

2011-11-10 @ 12:20:41
Postat av: mommom

Grattis Jag kan inte fatta att du är så duktig o tar dej fram så bra ,trots din ålder.Kram

2011-11-10 @ 12:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback