11/17/11 thursday

Matte är tråkigt, jag har massor med läxa sepciellt i Us history och Engelska men jag är nöjd ända for brevid mig har jag världens godaste läsk. Coke zero cherry

Igår skypade jag med mamma och pappa, alltid lika härligt och underbart när jag får tid och att få lite uppdatering om vad som händer där borta och just nu ar det verkligen full rulle... Skypade också med Erik och fick en ny vän. Hans utbytesvärd bror från Brasilien, Athur heter han, redigt snäll kille. Sedan så skrev en dansk utbytesstudent på PLHS helt random i min logg igår : I love you. Och jag har aldrig snackat med killen men sett han flera gånger i skolan och har nu Introduction to Art och sedan började han chatta med mig . .

- Swedish girls makes everything stop. Det sa han till mig igår och sedan så vill han sa han att han tyckte vi skulle festa i Köpenhamn tillsammans nu i sommar efter vårt utbytessår, nej tack. Det vill inte jag, han ar knasig och inte speciellt vacker, not to be mean or anything.

Sedan måste jag börja ta tag i och tänka efter vad jag vill göra med gymnasiet.. Det är dags att börja bestämma sig på nytt och på grund av nya omständigheter, nytt val ?

Imorgon så hämtar Judy,mig och Tay efter skolan och så åker vi till M.O.A i någon timme eller så, Forever 21, H&M och Abercrombie är mina prioritet no.1 och sedan efter det så lämnar Judy mig hos Holly och så åker vi väll till Target, måste köpa lite nödvändigheter och köpa något gott och någon dricka för sedan vid 10 pm så ska jag och Holly se Breaking Dawn på Burnsville Movie Theather. Åh, all denna längtan. Är så nyfiken och taggad!

 

 


Kommentarer
Postat av: Adeline

tack detsamma carolina!! :)

2011-11-18 @ 08:34:50
URL: http://adelines.se
Postat av: Anonym

2011-11-20 @ 12:34:49
Postat av: Ebba

Hej Carolina. Tänkte bara höra med dig, tog det lång tid för dig och komma in i det engelska språket eller tog det lång tid innan det flöt på som vanligt? Ska nämligen söka till ett gymnasium där man läser allt på engelska. Kram

2011-11-20 @ 12:36:07
URL: http://ebbaliv,devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback