11/14/11 så firade fröken sverige farsdag alone

Hur tillbringade fröken Sverige fars dag i Minnesota?
To be honest denna dagen var ganska död, jag var sjukt trött. Skrivit till pappsen och önskat han en bra farsdag, lyssnat musik och kollat på kläder från internet. Det värsta är nog att idag var hemsk i matväg ätit massor..
Bakade chocolate chip cookies till Terry, brände dem lite pga. Farenheit och för ungs ljuset gjorde att dem inte alls började se sådär gyllen bruna ut.
Har hittat världens snyggaste jacka också från Abercrombie som jag förmodligen ska köpa även om jag har en jacka för denna är freakin awesome och jag kan ju använda den i Sverige sen.
På tisdag ska jag äntligen till frissan och fixa håret, toppning och slingning, thank god. Behövs! Hör av mig efter mamma om detailsssssss.
Annars då?  Skirt tjurig på facebook som tog bort min bild för någon rapporterade den och jag hade 99 likes och fina kommentarer och är allmänt ledsen på sverige at the moment...
Här är den fina jackan ♥
älskar dig papi

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Spännande att höra hur det gick hos frissan, kramMom

2011-11-15 @ 07:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback