11/6/11 brunch

Hemma från lunchen med Johnsons! Var som sagt nervös men det gick super, Tracy är super snäll som vanligt och det var jätte trevligt. Tracy kom och hämtade upp mig vid 10.40 och så åkte vi till Bearpath ett neighborghood som är sådant instängt, guarded area typ. Där gick vi in och hälsade på "mormor" Tracys mamma och väntade på att hon skulle bli redo att åka och så kom Tracys tvillingsyster och hennes två döttrar dit och gjorde oss sällskap till Bearpath members resturang där vi åt brunch. Riktigt trevligt att få sig en dos svenska idag med och är mätt och belåten nu! Skypade med min fina vän Erik igår som hatar som tusan från Seattle till Minnesota och gjorde planer för sommarn.
Men nu ska jag väll se om mina päron har lust att prata med deras dotter och sedan får vi väll se vad denna döda söndag har att erbjuda!
Såg nyss att Tracys dotter Sophie nyss addade mig på facebook! Gulligt! haha och jag är hennes första kompis haha aww.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Går du i någon sport där borta? :) har kanske missat det isåfall :D haha

2011-11-07 @ 17:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback