11/5/11 the dome will be flooded

Gårdagen var grym! Efter att ha fått skydda min fina blueberry paj från tjock hungrig buss schafför påväg hem från skolan, så fixade jag håret och bytade om och gjorde mig redo för att Andrea skulle kunna hämta mig efter hennes jobb. Först hittade hon inte mitt hus men det visade sig att hon var mitt emot mitt hah så jag sprang ut och så åkte vi till skolan för Taigaiting! Tailgaitng var trevligt som vanligt och super taggande, dock blev det second row för första gången denna kväll. Haha gillade inte det.. Men first row var killarnas för kvällen. Prior Lake mötte Easteview och krigade om platsen för State.. Och Prior Lake vann!!!!!!!! Så nästa fredag är vi lediga från skolan vilket var bestämt sedan innan i planering, och sedan kommer vi åka in till down town St: Paul och spela i The Dome, där Minnesotas professional NFL team, Vikings spelar i normala fall. Detta är första gången i Prior Lake High Schools historia och det känns såååå mäktigt att få uppleva detta. För detta är an huge deal! Så efter vi vunnit stormade alla eleverna the football field och for till Applebee's och åt med gott folk! Satt med Rosen,Mitch, Thomas, Will, Jordan, Kristina, Holly och sedan efter ett tag kom Connor och satt sig med oss. Och vilket tryck det var på Applebee's, alla var så glada, pumped, taggade och när killar från fotbolls laget kom så hyllades dem och ljudnivån där inne ökade, speciellt när Prior Lake vs. Eastview matchen snabbt visades på tv:n från Kare 11. Mäktigt. Sen åkte vi (Thomas, Holly, Mitch, Jordan, Kristen) hem till Rosen och bestämde oss för att busa med Will så vi hämtade stenar som vi skulle placera bakom ett av hans däck. Men det gick inte för Will hade såklart ställt bilen i garaget.. Sen så körde Mitch och Holly hem mig för jag hade en cerfew på 12.. Vilket sög med tanke på att allt det roliga hände just då.. Och när jag kommer hem tillochmed 10 min tillgodo för att vara duktig tjej, upptäcker jag att huset är tomt, ingen hemma. Smsar Judy hör inget ifrån henne förren 00.45 då säger hon: Okey, good we'll be home soon. Och Så är dem hemma 01:10. Känns ju jätte kul att dem är noga med att hålla tider och smsa tillbaka asap annars... och så följer dem det inte själva haha! Hittils har jag fått skäll en gång och det var för att jag inte smsade tillbaka på 2 timmar DURING a footballgame som hon visste jag var på.
Annars ? Död lördag, bara sovit och tagit det lugnt och fixat. Ska försöka göra en videoblogg iochmed att många saknar dem! Bara för att jag är så knäpp eller något..?
Några bilder jag lånat från MSHSL fb page:
3 utav 5 superfans, Konner, Ben Och Brock.
Och leta inte efter mig i bilderna om du nu tänkt göra det för jag syns typ inte haha :) men jag har hittat mig själv ändå hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback