11/26/11 first swedish advent

Det är söndag, dagen tillbringades till Skype, läxa i engelska som jag inte fattat något av så jag hoppas han inte vill samla in det.. Och film tittande, såg min all time favorit movie - musik and lyrics och red box på big mommas house 3. Otroligt rolig tyckte jag, som jag skrattade. Såg ettan igår och måste se tvåan nu!! Sen lagade Tay och jag pizza till kvällsmat.. Nyttigt va? Åh ja nej men inte mycket att göra måste ju äta. Men ändring på mina matvanor är på g. Trött på att känna sig tjock. Det kommer ni som ska åka iväg märka när ni skapar er nya vardag något blir lidande i mitt fall var det kost och träning.. Jag älskade att träna och äta super nyttigt innan jag kom iväg, här är motivationen borta.. Blås inte iväg kära skåningar, kärlek!


Kommentarer
Postat av: HANNA

godmorgon! hoppas du får en bra start på veckan :)

2011-11-28 @ 07:37:45
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: lebanezza

Fin blogg du har :)

2011-11-29 @ 20:04:49
URL: http://lebanezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback