11/25/11 ingen pepparspray på min black friday

Black friday var intressant och jag såg ändån inte allt galet som hänt! Gick upp 5 var på burnsville mall vid 6 och sedan vid 10 var black friday shopping klar.
Galna priser och i en affär fick jag vänta i över en timme i kön & hittade otroligt nog ett par super skinny jeans här från american eagle ! Inte vanligt nej.. Redo för Minnesota vintern sedan med nyinköpta gråa uggs från journeys barnavdelning.. Hörde också att någon kvinna hade sprayat pepparspray på någon igår på walmart ( target i walmart startade deras black friday sale. Torsdag 10 pm) för att få den sista tv;n.. Jisses, någon shoppar för seriöst. Efter det hem och dö lite, tränade och sen ikväll kollade jag på film och världens bästa tv serie med Holly, My fair wedding with David tererna eller något sånt?! Där han skapar drömbröllop, åååh jag vill gifta mig nu hah. Men först - sova ut mycket mer än 4 timmar!!! Sov fint svennebananas puss


Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Låter kul ! Fick kameran följa med eller var det så pass seriös shopping att den fick vara hemma och vila :)) Kram Mom

2011-11-26 @ 13:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback