11/21/11 Daim, paket och iväg to school

Nyss ätit frukost, dödtjej.se snart iväg till skolan, big quiz i Us history och jag känner det kommer inte alls gå bra idag.. Men positivt tänkande! Idag är sista skoldagen, lediga imorgon och på tosdag är det Thanksgiving - äta maud och kolla fotboll dvs.
Igår kom äntlingen mitt paket från Sverige som mamma och pappa skickat, massa awesome små godisar! Smarta päron man har ♥ Svenska tidningar och min fred perry munkjacka och ett par perfekta jeans. Som jag älskar er :)
Igår smakade Terry Daim också - Terry says - DAIM IS FREAKING AWESOME.


Idag måste jag ta bussen själv, så got to go inte smart att missa den inte.

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Härligt att alla uppskattade småbitarna av godiset - Pappi och jag tyckte att det var smartare att skicka dem så att du kunde bjuda :)) Härligt att jeansen passade, då får vi handla mer till jul <3 Kram Mom

2011-11-22 @ 16:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback