11/15/11 fixat frillidillan liteså ja

Hello swedes, guess what? I am feeling kind of beautiful at the moment!
För jag var hos frillidillan idag och klippte topparna och slingade håret. Dock känns det kort men men, mjukt och vackert är det och allt gick på 876 :- Värsta kapet, eller hur mamma? :)
På fredag blir det Breaking Dawn med Holly, såååå taggad. OCH GUESS WHAT . 1 biljett - 10 dollar hahah suck it :* 65 kr typ hehe, och jag har bestämt mig. Jag ska kanske unna mig något godis då, för det är lite okej.. iochmed att det är breaking dawn ♥
Nej nu ska jag sova, måste vara lite pigg imorgon för skolan och sedan plugga alla härliga läxor. Kanske hinna skypa imorgon mamma o pappa? Ni kan ju skriva och så svarar jag sen.
Puss tjaaaaaa
nej jag tänker inte bjuda på en bild där jag ler, för jag är som sagt lite crazy och kände mig fånig när jag log. leendet funkar inte alltid alla dagar nepp

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Kul att du är så nöjd stumpan ! Du ser jätte fin ut och toppningen gjorde nog susen :)) ! Puss och Kram Mom

2011-11-16 @ 07:35:53
Postat av: Anonym

Hoppas att du lägger upp en bild på ditt hår som är fotad med en bättre kamera så man ser det ordentligt! Tack för en underbar blogg annars :)

2011-11-16 @ 19:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback