24/5 och bildbomb

man kan ju bara älska photo booth ♥
riktigt vackra bilder!

inte mycket att säga om denna dagen, har inte kunnat arbeta något typ.
var hos jenny idag också och pratade.. hon får mig alltid att öppna mig fullkomligt om allt, pappa,skola,vänner,laura, mat... osv. osv.
känner mig dock alltid så fruktansvärt ful, korkad, cp efteråt och känner mig som värsta problembarnet..
stannade också i stan med moa i en timme och hade jätte mysigt köpte ny vit bh, kan inte visa den är på och tydligen får man inte lägga ut bilder på sig i bh.. whops. Gosh du är verkligen som min lilla syster hjärtat.♥
sen efter det var det inte lika trevligt.. mamma hämtade upp mig och vi åkte till östra ljungby och träffade pappa.
det var stelt och jobbigt och jag fick pik efter pik på vad jag hade för beteende, mitt ristade hjärta på handen, usa, och att vi skulle hoppas allt gick bra.. vafan? JAG ÅKER JU FÖR FAN INTE TILL FUCKING USA FÖR ATT DÖ.
är jätte trött på att hela min omgivning ska vara så fucking negativ.
" du kan inte göra det " du kan inte träffa han för du ska till USA. du borde inte involvera dig i det osv osv.
låt mig göra mina val okej ?!

sen åkte mamma och jag till maxi, det var vår ursäkt för att inte behöva dra ut på mötet hos pappa..
så köpte jag pepsi max ♥ och naturgodis åh fan känner mig fet nu. men jag behövde det.. men jag känner hur magen värker och jag känner mig fet och fruktansvärt ful. förlåt. jag har mens värk också, moa och emma lanka också, haha. fittness, vi är tickande bomber, så fuck off! ;)
haha men ööh.... MIN MAC <3<3<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha jaa men de är ju bra att vi har de samtidigt iaf :)) förlåt om jag eller vi ingår i de som gör dig dålig, vill ju självklart inte de! Jag Älskar Dig <3

2011-05-24 @ 21:26:01
Postat av: Sawi

du kan ju inte köpa saker från maxi om du jobbar på coop! :o

2011-05-24 @ 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback