min blogg är i full funktion igen ♥

Äntligen!
Min blogg är i full funktion igen! Härligt och under tiden den varit nere har det hänt nedrans muchos saker.
Mitt älskade odd molly linne kom hem idag ÅH, snacka om att jag blev lycklig! aaaah :D
och jag beställde min bikini från H&M igår :D
skulle köpt den i butiken men dem hade tydligen inte 75C inne .__. moget' så jag fick testa den svarta ist så det satt bra och det gjorde det antar jag heh.
var också på gecko igår med pappa, var väldigt skönt att dem kollade på min navelpiercing, för förra veckan(?) fick jag en über söt hello kitty navel piercing av erica och när jag skulle sätta in den hände något knas och sen så fick jag mina piercingar jag beställt och så bytade jag typ 6 gånger på en dag osv och det är inte bra tydligen..
så alla med navelpiercing, tydligen ska man max byta ca 1 gång var tredje månad för varje gång du bytar river piercingens dem vassa sakerna du skruvar xd rivr upp såret lite och hindrar din läkning typ. och sedan behöver den tid att andas osv.
heh köpte också en fin spets bandaue (wtf stavning?) bh på bik bok igår.
man ska inte matcha dessa två tillsammans det skär sig och resulterar i att du blir plattbröstad som en liten påg ;)



min nya bikini som kommer bli riktigt fin på när man blir mycket brunare och smalare........
speciellt om vi drar på någon charter i sommar innan USA, åh jag vill jag vill jag vill!!



Kommentarer
Postat av: Jojo

Absolut, länkar dig direkt! :D Vilken organisation åker du med? :)

2011-05-10 @ 20:14:37
URL: http://jojok.blogg.se/
Postat av: Jojo

Haha :p Okej, kul, jag åker med EF! :) Vet du något om placering eller nått sånt än?

2011-05-10 @ 22:19:17
URL: http://jojok.blogg.se/
Postat av: Jojo

Eller vad dum jag är.. Minnesota var det ju. Då frågar jag väl hur placeringen känns då istället haha? Och hur verkar familjen? :)

2011-05-10 @ 22:20:28
URL: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback