bite me crappy day.

åt helvete med denna dagen.
går inte att beskriva hur denna dagen varit, det var längesedan jag kände mig så här hopplös, förstånds handikappad, tjock, ful, korkad och besvärlig.
min mascara är fucked upp och jag sitter å jouren just nu och ska försöka få något gjort, behöver massa hjälp från Emil om no:n känner mig helt tom i skallen, fysik är verkligen inte min starka sida, speciellt inte  det här med atomen  saken.. och ändån fick jag vg på nationella och har vg i fysik. men ja detta suger totalt.
bröt ihop i skolan idag också som det brukar bli när det blir för mycket.
grät som en liten skit unge som huggit av sig fingret eller något..
känns bra.. eller inte..(?)
nej men nu ska jag försöka få hjälp av emil om bara alla andra knasiga elever kunde låta han vara!!
hejdå. bite me.
no one cares.

Kommentarer
Postat av: ewelina

länka? jag ska också till usa som utbytesstudent, till michigan :)

2011-05-27 @ 09:35:03
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback