23.23 önska dig något.

♥du vet redan vad jag önskar...

okej så dagen?
sjukt seg. orkar inte mer skola nu. vill inte. på eftermiddagen var vi tvungna att kolla på någon opera.
haha och schelma somnade.. jag kunde inte hålla mig började as garva på operan :( haha kände mig så elak mot dem.. men schelma satt fan längst fram och SOMNADE. haha gosh..
sen for jag fort som tusan iväg till coop och satt som vanligt i kassan, haha sitter bara i kassan nu ju! :o
haha har inte fått plockat några varor sedan jag praoade i höstas :o
iallafall, jag har ångest ångest som bara den..
jag ska åka till pappa, biologiska.. imorgon och träffa han, jag vill inte. jag vill verkligen inte.
jag mår inte bra av det men jaja, han måste skriva under mina visums papper som amerikanska staten vill ha. så bit i det sura äpplet carolina..
men vet ni vad som gör mig dö lycklig samtidigt.? haha ena saken kan jag inte säga med tanke på att den personen tydligen kollar bloggen... MEN KOLLA IN MIG!! gosh jag börjar få sommarens bränna ordentligt :')
ÅH älska care/ enligt er kanske me men, har ju rand och allt (a) haha
och min navel börjar bli bättre tror jag? hoppas det är iaf inte lika öm nu..
haha, söt puss muns pose.....
haha hejdå..

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Varför har du ingen kontakt med din pappa? Du behöver absolut inte svara om det är för personligt :)

2011-05-31 @ 22:13:09
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback