ny header. vi räknar dagarna.

Godmorgon, inte så mycket mer som händer igentligen nu på USA-fronten.
Snackade lite Tay innan på facebook och dom har nu kommit hem från Mexico från Springbreak så förhoppningsvis kommer värdmamma Judith svara på mitt mejl och Tay ska väll förhoppningsvis skicka lite bilder på dem och deras hus i MN!. Jag är så nyfiken! haha ;)
Iaf, gårdagen spenderade jag med Kim och Savannah, tjejkväll som tusan och massa snack. Riktigt trevligt må jag säga! Dock denna dagen har bara varit extremt jobbig SUR IRRITERANDE och allmänt seg plus att man har ju blivit bestulen på en hel timme!! pga sommartiden visserligen men men..
Jag har iaf uppdaterat bloggen lite och fixat. Bland annat bytat headern, den nya känns ju liksom lite mer taggande inför USA. Så vad säger ni?

Hiss Eller Diss ?



NYA

tagga 11/12

Kommentarer
Postat av: ngn

din nya header ser riktigt billig ut, skaffa photoshop för helvete! >:(

2011-03-27 @ 15:58:45
Postat av: Anna S-T

Tycker den är jättebra och tydlig. Går inte att missa att du ska till USA och att det blivit Minnesota.

Flaggan ä super(precis lagom)- skulle kanske vilja se dig lite bättre ;). Ser verkligen fram emot att höra om ditt utbytesår i år. Kram

2011-03-27 @ 18:49:46
Postat av: maja

HISS !

Jag vill med ha placering, åker dock med explorius ! (:

2011-04-04 @ 18:13:52
URL: http://majalundmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback