hemma från göteborg!

kom hem för typ två timmar sedan efter en helg i göteborg, stenungsö med 49 st andra blivande utbytesstudenter! kändes riktigt bra att få träffa andra som vet precis vad man tänker och går igenom,
helgen spenderades dock mest med emma och sara, mina härliga b-rudar mohahh! dock tycker de att jag pratar knas och de borde ju tycka jag är lite smått retard. men vafan ;)
helgen gick mest ut på att "bonda" med andra utbytesstudenter och att förbereda oss så mycket som möjligt för vårat utbytesår. gå igenom olika senarium som kan inträffa, möjligheter och framförallt gå igenom regler.
men mest fokus på att disskutera våra tankar med varandra och ha möjligheten att ställa frågor som poppade upp!
vi var sju stycken som redan fått placering, vilket känns jätte skönt för oss, tycker dock synd om resterande sts studenter som inte fått men de får säkert också snart placering!
upptäckte också att det är en kille, Maximilian som fått placering i samma stat som mig alltså, Minnesota MN.
så ska fråga han sen om vilken stad osv. och se hur nära han kommer bo mig xd
här är några bilder från helgen, blev bara bilder från igår på kvällen.. för det andra var inte så intressant att fota eller kom igenligen inte ihåg kameran förren då men, bättre än inget!
nu ska jag plugga lite musikteori och leta upp massa awesome fakta om minnesota som jag sedan skall dela med mig av till er, puss!

















söta sara som skall bo i tex-ass med seven huge dogs! :)

emma som gillar cola, mobbar mig och skall flytte till ohio med en akarium groda :)
ska göra dig såå avundsjuk med en mysig bild på mig och min hund sen! om den inte hunnit dött eller ngt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback