FÅTT PLACERING I PRIOR LAKE, MINNESOTA STATE.

yes folks! ni hörde rätt, jag har fått placering!
min värdfamilj består av värdpappa Terry och värdmamma Judith och värdsyster Taylor!
det lustiga är att i helgen fick jag en vännförfrågan på facebook av en Taylor och då reagerade jag inte så mkt jag tänkte mer , vad tusan nu? för jag får ganska många slumpmässiga vännförfrågningar och var nära på att ignorera hennes förfrågan, TUR ATT JAG INTE GJORDE DET :D
så gott folk! idag fick jag min placering!
känns vväldigt spännande och nervöst och roligt! men nu ska jag skriva på mitt skolarbete och sedan ska jag mejla min värdfamilj nu i veckan innan jag åker på STS lägret i göteborg.
vilka mer ska dit? :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag ska dit, vi ses där! :D

Guuud va roligt att du fått familj! :D

2011-03-15 @ 22:16:10
URL: http://juliajordeby.blogg.se/
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Grattis till placeringen, fan vad awesome! :)

2011-03-16 @ 21:35:22
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback