02.15

du betyder så fruktansvärt mycket för mig.
jag saknar dig.
hur jag kunde prata med dig om allt.
jag vill prata med dig.
men jag vet inte vad jag ska säga till dig nu..
jag vill inte tränga mig på i ditt liv.
och jag vill inte förstöra mer för dig om jag nu gjort det.
jag gråter av saknad.
vi snackade seriöst varenda dag i flera timmar.
om allt mellan himmel och jord.
du vet saker om mig som bara ett få antal vet.
jag vet att det bara är jag som känner så, men det är så mycket du betyder för mig.
jag har jätte svårt att släppa dig. jag önskar att saker var annorlunda.



ja ett blogginglägg kommer nu efter tusen år av att man varit oaktiv
hah, bjuder på en bild ocskså helt gratis.
show gratitude.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-03-12 @ 08:20:49
URL: http://mylifeinpictures.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback