look what the mailman dragged in

först, förlåt för urkass uppdatering.. ser på statistiken att många ändån flitit kollat om något hänt men har inte hunnit updaterat.. pluggat som en dåre och jobbat så har verkligen inte hunnit, igår var 9ornas middag och det var hur mysigt som helst och man blev så sjukt glad över att se alla så fina!
idag var det ju då niornas dag, riktigt skoj, jag var american girl hihi, knas unge men jao :d och imorgon skolavslutning tagga!! heh.. ska sjunga.. kommer dö men känns helt okej ändå! men iaf 65 dagar kvar tills man står på flygplatsen i köpenhamn. vilka var det nu som skulle följa med till köpenhamn? :*

fått min flygbiljett kind of och digitalt och mer information om New york lägret.
bokat tid till den amerikanska ambassaden, 5:e july! och min fadder Carl joinar mig dit tjohoo.
men kolla vad STS skickat..
alltså förlåt sts , jag tycker om er MEN GUD VAD FUL ryggsäcken är.. dock praktisk kanske.... och dom vill & tycker man ska ha den som handbagage. hur skall detta gå? :(
och en awesome tröja hehe. alla kommer veta jag är utbytesstudent ;) det skulle ju ståt att man är från sverige åsså.. men jag måste hoppa in i duschen och tvätta ur allt mjöl och mög från idag, vill vara fin imorgon! just det ser ni vad fina naglar jag har på bilderna? tack vara emmas mamma! ♥ hihi puss på er!
haha min t-shirt kommer vara stoooor... :( så går det när man går ner 15 kg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback