hey det luktar bränt!

tänkte bara meddela att jag carolina samuelsson har bränt mitt face så jag är röd och vacker som en jordgubbe och appråpå jordgubbar. jag har ätit så många jordgubbar att jag har ont i magen också ja, så går det när man är på självplock.. ont som tusan gör magen.. men det var nog värt det i guess.. jag ska till standen imorgon med katarina också så får smörja in ansiktet som tusan! h3h3h3h3h3. brännan kommer ju inte av sig själv så man får ju ligga i lliiite. ja0.
imorgon efter stranden sen får jag väll sätta mig och gå igenom lite mejl och svara på, judy har äntligen svarat och skickat bilder till mig och sen måste jag svara christine min områdes representant igen.
och på måndag ska jag ju till amerikanska ambassaden så får väll snacka lite med pappa och carl om vad som behöver förberedas inför de..
söt röd vacker bild på mig. och just det jag har konstaterat att jag måste ändra på mina blogg vaner.. inte okej att jag bara uppdaterar halv 11 på kvällen ju.. >.<'
HAHHAHA. okej ni får skratta åt mig fast BARA LIIIITE...!, ser så hemsk ut haha... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback