fin justeringar on the blog.

ja som sagt, headern är ändrad vilket känns skönt. haft lite frustration över den förra.
ändrat smådetaljer och bytat bild som " presentationsbild" som är i princip nytagen tillskillnad från förra som togs i mars ju.. den gråa bakgrunden ska sedan bytas mot den amerikanska flaggan då jag hittat en snygg dvs.. inget billigt skräp tack. :)
haha förresten såg sts bloggare en tjej som ska åka nu iår också ( jag blev ju frågad, men tackade ju nej för att jag inte ville blogga på wordpress :') lät divigt men men hade mina anledningar också just för att det ska vara min blogg & jag vill styra den..), lite skoj att tänka vilken fin & awesome blogg jag har om man jämför med den och henne tjejen. no offense. diggar tjejen irl. hon är snäll & har träffat henne.
men jag skriver igen senare idag, ska kolla lite One tree hill och sedan nanna.. min midsommar var knappt okej antar jag men så sjukt kaos och hemsk ändån.. och sen idag ska vi lämna av laura hos hennes kompis madde där hon ska bo sin sina sista dar i sverige och då får jag väll sammanfatta lite kort igentligen om det med värdfamilj.

btw: 54 dagar to departure hoppas ni som nu vill hinna träffa mig också hör av er.. tänk på att jag ska jobba en massa & måste i princip bestämma dagar.. vill hinna träffa er sötisar så mycket det bara går ju.

rösta på min klänning också sötisar ---> http://www.nelly.com/se/designyourdress/?obj=M9TytSKexgpcI8nANfP99XLjKwMk36kE424lJBD7hsZqnAoyf4vb#Gallery

& förresten, nya headern vad tycker ni om den? puss♥
såhär såg jag ut idag, lockar & korkskruvar,
kavaj från stockhlm
odd molly linne/klänning
klackar från hm
korallrosa läppar
och solpuder
fin obäddad ka0z säng & ett fint rum foo shoo! plus fint att jag ser typ halvt gravid ut på magen där ja, knas posé hahhaahha jaja hejdå..



Kommentarer
Postat av: Marcus

så nu länkar jag dej :)

2011-06-25 @ 12:16:36
URL: http://marcusintheusa.blogg.se/
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Din nya header är jättesnygg! Måste bara fråga, hur får du till så sjukt snygga skruvar i håret? Vad för slags tång använder du och vilket märke? :)

2011-06-27 @ 23:18:21
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska gå precis samma linje som du! Roligt, hehe.

2011-07-13 @ 11:15:19
URL: http://afaltman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback