2 juni

illamående, magont och känner mig äcklad.
jag är inte en av dem personerna som är rädd för en konflikt men detta, det var obekvämt och oförberett.
jag mår illa, äcklad och ont i huvud och kropp.
jag är arg på pappa.. johan alltså.. han tvingade mig att säga allt jag tyckte och tänkte och vad som gått fel.
och jag var inte beredd på det. jag mår illa. kan bero på att jag inte ätit mer än en banan och en falurågrut käckemacka sedan klockan 10 också.
saker och ting kan gå fel och man kommer inte alltid överrens med vissa personer men detta varoch är tortyr.
för övrigt? jo tack livet rullar väll och jag känner att jag hänger inte riktigt med i vad som händer.
jag väntar på att vissa ska ta kontakt med mig och visa att jag faktiskt är viktig för dem.
speciellt en person som blivit vad ska man säga.. viktig.
och man kan ju lugnt säga att på tisdag kommer jag och jenny ha mycket att prata om..
men nu till det positiva: jag har köpt pom pom's och  nya jeans shorts, så nu någon som vet hur jag kan fixa typ KFC bucket eller något och kanske typ.. hmm... oversize läsk eller något annat ur amerikanskt? :)
stråhat, magtröjan och conversen är ju som sagt fixade ;) och det är lite mer än 1 vecka kvar. håll ut. snart sommarlov..sen usa.. jaja, ja hör av mig när jag är liiite mer glad åt livet.
jaja.. ut på äventyr nudå
my lips are like sugar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback