and we're counting our days like it's the last. but it's not.

åh det börjar dra ihop sig..
30 dagar tills jag åker,
9 dagar tills blondie aka emma nilsson åker till New York med maxiboy.
10 dagar tills söta Eira åker till USA. Det är inte långt kvar nu alltså.. läste på Eiras blogg (www.honeyandmoon.blogg.se)  att hennes bästa vän överraskat henne med överrasknings hejdå fest med alla hon kände typ , gud vad gulligt! Dog lite när jag läste det, liksom inte lite avis nej haha!.Synd man inte kunde kommit heh såg nog alla fina biler och tårtorna Eira! ;)
Var och lunchade med pappa idag på stan på Simon's bar  kök tog en Ceasar sallad där den var ok.
Kändes dock inte riktigt som om det var Ceasar sallad och den dröp typ i fett... :( hah men annars så riktigt mysigt där med pappa!
Var och hämtade ut antibiotika till naveln idag, 3 tabletter om dagen tills burken tar slut haha, hoppas skiten ordnar sig nu.. Känner mig ful och fet utan den haha! Vaddå fåfäng liksom?
Sen fick jag ta ut 3000 på sparbanken för att sätta in dem på mitt visa kort för lönen har ju inte blivit flyttat än.. Men pappa och jag har fixat rätt papper nu så vi ska lämna in det strax innan pappa skjutsar mig till jobbet och fick nyss sms av EXPERT! Min kamera har kommit tjohoo! Hoppas den funkar nu liksom!..  Hihi, lycka att få skjuts nanana.. Ska jobba sena passet ikväll 15-22.15 så då kommer securitas vara där ;) hihi.
Men nu måste jag jobba på brännan... inte vanligt att man får solsken innan eller på lediga dagar om man heter Carolina Samuelsson nej!
JUST DET TAGGA LISEBERG PÅ TORSDAG MED BÄSTA SYSTERN MOA LALA!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag älskar verkligen din blogg!

2011-07-19 @ 20:48:08
Postat av: Eira

You're a cutie!!

2011-07-21 @ 01:11:57
URL: http://honeyandmoon,blogg.se
Postat av: Johana

länkar dig nu! :)

2011-07-21 @ 14:09:52
URL: http://johanafredin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback