panik skype och släkt mys tieep

Jag fick mejl av sts idag.
Som jag sagt hela tiden jag skulle vara den ända svennebananen den 18:e så DOM HAR FLYTTAT MIN DEPARTURE!
Mitt hjärta håller på att flyga ur bröstkorgen, jag hade räknat med den extra veckan..
Så nu åker jag tydligen den 11 augusti istället vilket gör att jag kommer förlora massa pengar för att jag inte kommer kunna arbeta i augusti.
har nyss skypat med taylor  i över en timme också det var så awesome!!!, men nu ska jag sova umgås med släkten och tagga sedan jobb imorgon 16-22.15 (bytade tid med emil innan idag hah).
hörs senare !
jag och mysiga evis, 5 bastarN och 16 bastarN lika söta och omogna- fast nej evis slår mig i söthet med hästa längder!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Ha en bra lördag! kram :)

2011-07-23 @ 16:59:33
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback