packar till stockholm

packar på för fulla muggar nu, imorgon blir det jobb 13-18 och sedan tar man ju flyget till stockholm där bästa carl hämtat upp mig på bromma! min fadder är grym :') vi får väll se vad vi hittar på sedan.. det blir iallafall tidigt upp på tisdag, klockan 8.oo skall vi vara på amerikanska ambassaden och då ska mitt visum fixas! sen kanske vi ska ut och äta eller något yay. sen sent flyg hem landar 22.15 in ängeholm! tjohopp.
annars då? jo, fikat med savannah på espresso house idag. deras frapino choklad.. åh to die for! får icke nog :(
hah, behövde rensa huvet från pojkar & usa och massa annat ju.. sen var det hem och städa ka0z rummet och det är fortfarande kaoz.. åh får ryck haha sen drog jag och mina päron och kollade på hangover II ! jag tyckte I:an var awesome och helt fucked upp. II:an HAHA den var liite mer fucked upp, som jag skrattade och så chockad man blev stundvis.. SJUKT SEVÄRD :)
jaja nu får jag väll fortsätta packa och städa och fixa mig, kommer ju inte direkt hinna det imorgon liksom...
LOVE ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

SV: det får vi hoppas på :) självklart kan vi länka, fixar de med en gång! :) sjukt snygg blogg btw! :D

2011-07-04 @ 08:41:51
URL: http://aiusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback