111 sanningar

1. Jag är rädd för att bli bortglömd när jag åker 
2. Jag har ett shopping beroende
3. Jag gick till bup för första gången när jag var 8
4. Jag har komplex över min kropp
5. Jag blir väldigt lätt intresserad av någon men svårare för att bli riktigt kär
6. Min största fobi är att vara ensam
7. Jag har svårt för att ta emot komplimanger
8. När jag var liten bodde jag på landet i ett gult hus med min mamma, där hade vi skog och odlade potatis och sånt
9. Ormar är det absolut värsta jag vet. Livrädd och äcklad blir jag av dem
10. Min första lekstuga var en egen barrack.
11. Ser fram emot att få börja om på nytt i USA
12. Har aldrig sett en skräckfilm
13. Jag saknar att spela basket
14. Jag hatar att göra saker som jag blir tillsagd att göra, det blir liksom tvärtom då. Säger någon att jag inte får göra något vill jag gärna göra det.
15. Jag vill inte prata om min biologiska pappa för att för mig så är han luft
16. Jag älskar allt som är rosa och Hello Kitty
17. Jag har jätte svårt att lita på killar när de säger något till mig för att jag blivit blåst så många gånger
18. Jag är en av de mest självsäkra och galna personerna som finns och skäms inte för något när jag är med mina vänner
19. Men har ändån jättedåligt självförtroende
20. Jag hatar mitt hår
21. De flesta som aldrig träffat mig innan tror ofta jag är påverkad för att jag brukar vara lite sissådär galen och glad
22. Ofta när jag smsar eller får sms av en speciell person avslöjar jag mig själv genom att le som ett fån mot mobilen
23. Jag älskar adrenalinkicken man får när man åker massa extrema karuseller på Liseberg
24. Jag är rädd för att vara ensam i High school och första dagen äta lunchen på tjejernas toalett med den där bruna påsen man ser i filmer
25. När jag var liten sa jag att jag skulle gifta mig med min mamma för jag var rädd att förlora henne nät hon skulle gifta sig med min extra pappa johan
26. Jag bet på mina naglar väldigt mycket innan.
27. Jag har inte plattat mitt hår på hela sommaren förutom luggen då bara för att skona håret och för att det ska växa som fan.
28. Jag älskar att fotografera random galna vardagsminnen.
29. Jag är egentligen livrädd för att börja gymnasiet
30. Jag trivs med att jobba på coop
31. Jag tycker att det är obehagligt att vara omkring jättefulla och påtända människor
32. Påträngande killar gör mig obekväm
33. När jag är i intresserad av en kille blir jag blyg och vet inte vad jag ska säga till han irl
34. Jag har en vän som jag alltid kollar överdrivet mycket film med och det är Savannah
35. Jag saknar mina svarta ray ban sol brillor som någon snodde i skolan, de var mina absoluta favoriter.
36. Jag älskar att resa utomlans och uppleva nya saker och kulturer
37. När jag blir vuxen vill jag bli en framgångsrik business woman
38. Jag älskar att pruta och göra deals.
39. Jag var ett fanatiskt twilight fan innan och drömde tillochmed att jag var tillsammans med robert pattinson.
40. Jag hatar när man drömmer en jätte bra dräm och så vaknar man / blir väckt och det får inte att drömma vidare mer.
41. För två år sedan åkte jag och savannah till Ullared där köpte jag 16 dvd:er och när vi sedan kom hem satt vi i två dagar och kolla film.
42. Jag och savannah älskar Harry Potter filmerna och påbörjar alltid Harry Potter maraton men börjar dem alltid kl 9 på kvällen ser två filmer och somnar.
43. Nästa sommar när jag kommer hem vill jag åka på en sjukt awesome sista minuten resa, vem hakar?
44. Jag vill vara kär
45. Jag har rätt dåligt tålamod.
46. Jag mår dåligt när någon jag älskar är ledsen och gör ofta allt för att få den personen glad då
47. Jag älskar att sjunga och utrycker gärna mina känslor genom låtar
48. Ibland kan jag verkligen hata att vara tjej - smink tjejbråk ja allt.
49. Att vara på liseberg är det bland det bästa jag vet.
50. Innan jag där vill jag vinna en s.k drömvinst, ett sånt jätte choklad.
51. Min favorit parfym är DATE, truly treasured
52. Det finns ingen godare glass än Ben och Jerry.
53. Moa är den systern jag aldrig fick biologiskt vis, klarar mig inte utan henne.
54. Min favoritbok/böcker är twilight 55. Jag är beroende av facebook och kollar news o notifications varje kvart jag är vaken typ
56. Jag tycker det är jätte kul att hälsa/flörta med randoms på stan
57. Jag har två ärr på mina båda knäskålar pga fyllekvällar som slutat i katastrof
58. Jag älskar bekräftelser av olika slag
59. Jag vill läsa på harvard när jag blir lite äldre
60. När jag var liten trodde jag att det bodde vampyrer i toa rören som bet än i rumpan haha
61. Mitt första egna husdjur kaninen Pancakes dog efter 2 år och jag saknar honom fruktansvärt mycket när allt känns fucked up för han kelade alltid med mig när jag var ledsen
62. Jag älskar spetsunderkläder
63. När det regnar ute önska jag alltid jag hade någon man kunde mysa med och kolla film
64. Det finns ett spel jag spelar på Ps2 och det är sly , han tvättbjörnen som rånar! Så söt
65. Det finns en sak jag gillar på mig själv och det är att jag har blåa ögon
66. Min favorit sovtröja är en blå o'boy tröja som theo fick på Helsingborgs festivalen '10
67. Jag älskar att vara barnslig och random
68. Många av mina vänne skäms när jag hälsar på randoms eller vill tex fota mig med Scooby, köpa helium svamp Bob ballong eller måla Scooby doo's bil i stadsparken
69. När jag var liten glömde min pappa mig på dagis sedan dess har jag fett komplex över att bli bortglömd och tanken på att bli det gör mig helt förstörd
70. Jag är ofta lycklig när jag är med mina vänner men sen när dem går försvinner lyckan med dem och jag känner mig genast tom och ensam
71. Det finns bara 1 åkattraktuon som jag tyckt varit fruktansvärt läskig och det är atmosfear ändån har jag åkt den 4 gånger på en dag.
72. Jag är smsberoende
73. Blir lätt sårad och ofta
74. Jag är fruktansvärt knäpp rolig o galen
75. Är rädd för att bli vuxen
76. Jag vill ha en hund
77. Jag bryr mig inte lika mycket om folks utseende längre.
78. Jag hatar att bli dömd
79. Jag blir arg på folk som lägger sig i sån skit dem inte har med att göra
80. Jag skulle fått en kines till syskon men sen så ville inte mamma och pappa johan adoptera längre för väntan blev yttligate 3 år typ..
81. Ibland har jag humörsvängningar som in i..
82. Jag kommer aldrig någonsin vilja åka på skidsemester, hatar snö o kallt. SOL OH BAD <3
83. jag anser att jag ser bättre ut när jag är solbrun
84. Jag tycker om teknik och åker gärna iväg med pappa bara för att kolla på det nyaste som Kommit ut..
85. Jag är GRYM på att laga mat. Började laga vid 6 års ålder mina egna maträtter när familjens mat inte dög :) 86. Önskar att jag var sötare förra gånger omdagen
87. Är lättskrämd 88. Jag kallas även flörtkulan av erica....
89. Har ofta problem med att sova
90. Jag vill gå på Ellen degeneres show när jag är i USA för jag älskar den kvinnan! Så gryyym
91. Jag tycker det är kul att inreda
92. Jag har aldrig haft ett turen att få ett seriöst förhållande
93. När jag var 6 samlade jag på pokémon kort så mobbat
94. Jag är ofta noga med att berätta mina vänner hur mycket dom betyder för mig
95. Jag gör ofta som mina vänner vill ist för vad jag vill... För att jag bryr mig så mycket
96. Jag älskar accessoarer!
97. Jag önskar jag hade platt hår..
98. Jag är rädd för att dö
99. Hatar konflikter.
100. Jag skulle vilja uppfinna något as smart som gör mig känd för den smarta saken.
101. Jag är ett godismonster
102. Jag älskar Kenzas blogg
103. Jag ler ofta
104. Är en väldigt glad person utåt
105. Mitt rum är ofta ka0z.
106. Jag är brukar vara väldigt social
107. Samlar typ på dvd:er älskar att kolla film!!
108. Jag var liten för att åka utomlands när jag ar liten/mindre förknippade utlandsresa med att man skulle dö. Nu älskar jag att resa
109. Jag har träffat sångaren i sunrise avenue och efter det var jag dö kär/besatt av / i han i 3 år.
110. Jag har två kusiner som jag älskar jätte mycket dock blir jag så dödtrött på dom när dom är hyper.
111. Jag har varit en hemsk the Sims nörd.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är jättefin Carolina! Folk kommer älska din personlighet i usa, så absout inga ensamma luncher på toaletten för dig!

Dock är jag också rädd att man ska vara bortglömd när man kommer hem.. haha

2011-07-25 @ 16:49:27
URL: http://amandasofiepersson.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag har bara en liten fråga, jag vet inte om den är smart eller dum..

nu när du är iväg, betalar familjen du bor hos typ om du ska åka och shoppa? jag förstår att du kommer ha med dig egna pengar, men du kommer ju vara borta nästan ett år, eller ja.. kommer du betala allt själv? ;)

2011-07-25 @ 23:01:28
Postat av: Filippa

Carolina än en gång, jag ÄLSKAR din blogg! Och vi va Twilight nördar tillsammans! ^^, och trots att vi inte umgåtts så mycket tycker jag du är superhärlig och om du hinner skulle jag gärna ses någon gång innan du åker och jag ska inte ha glömt dig till när du kommer hem heller! Btw så tänker jag följa din blogg som en besatt o.O :D

2011-07-29 @ 02:28:43
Postat av: ANNA

Trots att jag inte känner dig verkar du vara en jättehärlig person! Är stolt över att jag orkade läsa alla :D haha ;)

2011-07-30 @ 21:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback