två vunna matcher och skolval

Sådär ja. Inte bloggat på evigheter, har inte orkat faktiskt. Kändes inte så lönt med tanke på att statistiken sjunkit och för att det är mest en viss Emma Lanka ♥ som sitter och läser min blogg haha.
Men ja, jag ska skärpa mig :} Igår var jag i strövelstorp och hängde med mina tjejer, dansade wii, kollade the hangover, tjaffsade och myste en massa :$. Haha, kan ju lugnt säga att jag inte har någon som helst kordination när det gällde dansandet... Och jag åt världens godaste! toast på evigheter. Emma du är en naturbegåvning på "toast-making". Sen  så var man ju tvungen att ta bussen hem vid 10 i 11 in till ängelholm igen.. Inte lika kul. Haha, skumma typer i stan må jag säga :) Men ja, jag överlevde. Hade dock gärna stannat.. Men som sagt skulle ju spela basket idag så det vore ju inte så smart att sova i strövelstorp och sedan gå upp typ 6 ? för att ta bussen hem xd Då hade nog icke mina fina vänner varit så glada.
Så vid halv 9 var det dags att tagga match. Haha, ni kan väll tänka er själva, mig lite sådär smått tjurig och trött och behöva tagga match..? Nejdu, det tog ett tag tills de startade musiken och de sprängda högtalarna började låta något innan jag kvicknade till. Iaf, det slutade med två vunna matcher, mot äli f96 vann vi med typ 47-23 eller något och mot hbbk (helsingborg) vann vi med 4 fjuttiga poäng.. och de var 1 spelare mindre!! från och med 2 perioden.. Helt sjukt. Vi spelade verkligen as dåligt mot dem. Jennie kommer döda oss på måndag, hon var verkligen sur på oss för att vi spelade så dåligt.. Men men.
Sen nu när jag kom hem fokuserade jag på gymnasievalen, för även om jag kommer åka till Usa. (ja det kommer nog hända även om jag är Mc. Chicken.) så måste jag ju veta på ett ungefär om jag blir antagen på någon skola.

Mina val änsålänge.

Rönne skolan i Ängelholm - Samhälle Media,Information och Kommunikation
Jensen i Helsingborg - Ekonomi
Procivitas i Helsingborg - Samhälle, Samhälle
Rönne skolan i Ängelholm - Ekonomi

jag har ångest jag vill inte välja..


Kommentarer
Postat av: Erica Pinglan Sjöbergh

Jag läser också din blogg bebis! <3

2011-02-11 @ 18:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback