sammanfattningen av 2010 och mina lite sena nyårslöften

jag tar en paus ifrån min fina stipendium uppsats och ger er en kort sådan "bdb" sammanfattning av mitt 2010.
nu är transformers slut.

NYÅRSLÖFTEN 2011 FÖR CAROLINA SVERIGE SAMUELSSON
 ja , Sverige har typ blivit en del av mig nu.
♥ Jag ska bli bättre på att blogga!
♥ Ska satsa stenhårt på skolan och jobb!
♥ Äta nyttigare och komma igång med basketen igen.
♥ och den viktigaste: försöka må så jävla bra jag bara
kan och njuta av sista halvåret i Sverige och ha det awesome i USA!


SAMMAFATTNING AV ÅRET SOM GÅTT

 

Hur har året 2010 varit för dig?
 - Väldigt känslofyllt, men min höst/vinter har varit ganska bra till och från må jag säga!
Bättre än förra året? - nja. denna halvan kanske.
Har du träffat några nya vänner? - oh ja.
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? -  fantastic four, bali, julafton.
Har du flyttat under år 2010? - nesch.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - En hel del faktiskt.
Isåfall vilken? -  för många att skriva.
Har du druckit alkohol? - yes..

Har du kysst en främling? -nej.
Hur har din kärlek varit 2010? - absolut inte bra.
Har du varit kär? - ja, typ.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Yesbox!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? - nej

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - inte i min närhet direkt.
Har någon i din släkt avlidit? - Nej, tack gode gud.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - ao
Har du varit i slagsmål? - nja. ne´

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - En hel del, ja.
Isåfall vad? - vill faktiskt inte ta upp det i bloggen, även om bloggen är personlig så är vissa saker för personliga.
Har du skämt ut dig? - Ja.
Har du ljugit för en vän? - Tyvärr, ja.
Har du varit ute en hel natt? - yes
Har du blivit tagen av polisen? - nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?
 - jadå
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - Självklart

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du i? - Fram/Vittra i ängelholm.
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Victor ät var evigaste dag -.-
Hatar du någon i din skola? - Nej, ogillar dock fjortisarna, småttingarna
Har du gjort något framsteg? - tror de.
Har du haft alla rätt på ett prov? - SISTA MATTE PROVET JAO
 

 VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - Åter igen: ja!
Har du förlorat en vän? - ja det har jag säkert,
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej
Har du ljugit för en bästavän? Det kan ha förekommit.
Har du många killkompisar? eller alltså vissa är kompisar och vissa är bekanta kompisar men ja dom är väll några stycken.
 

bjuder på min nuvarande profilbild på facebook för er!
nu ska jag skriva vidare sedan MÅSTE jag sova!!
jag har mycket jag ska göra imorgon..

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

vilka härliga nyårslöften du har :) hoppas du lyckats bra med dem!

2011-01-03 @ 10:56:59
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu märker man att 2011 är igång när folk har börjar uppdatera ordentligt ! =)

2011-01-04 @ 02:34:39
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: elin [foto & vardag]

vilken fin blogg du har, jag gillar den verkligen! :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-01-04 @ 19:00:43
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback