hej ryggskott.

Goddagens skulle igentligen uppdaterat igår men såklart fuckade blogg.se upp sig och sen fick jag ryggskott..
Haha :( ,det gör sjukt ont..  Så just nu ligger jag på golvet och försöker räta ut ryggen typ och har sjukligt mycket kläder på mig för att inte bli kall..

Så gårdagen:
Jag och pappa stack till on0ff vid tvåtiden för att köpa min systemkamera, ser att dem tar 1000kr mer för Canon Eos 500D än vad elgiganten!! Jag bara WHUT?! Men så kommer säljaren och är skit glad och bara mmm nu ska det säljas..  Men så frågar vi om dem har prisgaranti och direkt blir han skit sur han bara Mmm.. Men det måste finnas i lager, inom 10 mil och så börjar han rabbla... Tjuriga gubbe. så pappa och jag åker till netto för att handla och jag bestämmer mig för att sitta i bilen och tjura lite över att jag inte fått min kära kamera (a) Men sedan bestämde jag mig för att jag skulle hitta den i lager, för 6000 kr inom 10 mil för att jävlas med gubben. Så jag surfade in på pricerunner och prisjakten och började kolla affärer och priser! OCH hittade att den fanns i lager å expert för 6000kr, jag blev så lycklig att jag sprang in på netto och letade upp pappa och sa att vi var tvungna att skynda oss. Så vi skyndade oss genom butiken och körde till expert.
Och det slutade med att vi kom ut med 1 box familjefilmer till mig, 3 dvd:er , 1 Samsung 32" och MIN CANON EOS 500D!
Så jag är numera stolt ägare till min käraste Canon EOS 500D. Sen hämtade jag ut mitt paket från bubbleroom som jag beställde  den 27 december. På tiden att det kom.. Men jag fotar det nog senare.. Orkar typ inte nu liksom :')

fint skaré va! ;b



Kommentarer
Postat av: elin [foto & vardag]

sv; hehe okej, nu har jag lagt till dig! :)

2011-01-05 @ 16:27:42
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/
Postat av: ladybui.blogg.se

är den kameran bra och kostar 6000 ? jag börja också blir sugen på systemkamera och behöver lite olika tips haha :P

2011-02-08 @ 18:28:19
URL: http://ladybui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback