12/30/11 jissses, swede is back in town

Hemma I Minnesota, jag är trött och speedad at the same time.
Mitt hår är kaos, jag har glasögon på mig för lat-lina orkade inte ta på sig linser imorse. Jag hoppas och håller tummarna på att min nyårsafton blir lite skoj. Har en inbjudan till några tjejkompisar och hoppas jag kan gå hehe.
Iallafall. Ville bara meddela att jag lever, är trött och Minnesota är kallt om man jämför med Texas. Saknar det där halv varma varma fina soliga vädret grymt mycket at the momento!
Ha en fint nyår! PUSS CIAO SVERIGE'
HAHA - kolla den lilla lilla solranden YES. work it. och ja bilden beskriver känslan av MN weather. och tänk ändån, detta är inte en normal vinter i Minnesota haha, det är liksom noll-gradigt just nu....

Kommentarer
Postat av: izabell

heej , var det jobbigt att lämna familjen när du skulle åka till texas . Saknar du inte dem .

Tycker du att di kom till en bra familj ?

Hon som du ör med är det din världfamiljs dotter ?

2012-01-06 @ 00:12:47
URL: http://izabelldinovs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback