12/29/11 at the beach of the gulf of mexico

So what have Joga been up to? Haha, ett av alla mina olika smeknamn härborta i familjen..
Joga, Care, Carebear & Lina etc. Vädret och temperaturen har blivit bättre och stigit här på North Padre Island så igår och förrgår, Tisdag & Onsdag. Har vi varit på stranden här, så nu kan jag strycka att bada i mexicanska golfen från min bucket list! För yes det gjorde jag! Men isch vad det var kallt... Nästa gång när det nu än blir ska det fasen vara galet varmt när jag är här! I förrgår åt vi mexicanska Tamales och det var gott, min favorit var dock spenat för den smakade mycket fräschare! Och igår åt vi på en local mexican resturant och där åt jag en super god Taco Sallad med kyckling,beans, guacamole,sour creame (gräddfil)beans och sallad.
Vi har mest tagit det lugnt, umgåtts och varit på stranden och i tisdags åkte vi in till Corpus Christi ca 20 min från ön och åkte SEGWAYS!!! Det var så himla kul men läskigt såklart.. Men gosh vad det var tufft att åka Segways och samtidigt få värsta sightseeing av Corpus Christi! Rekommenderas starkt people.
Och eftersom Uncle Joe har gett mig "mac förbud" för att vi ska umgås extra mycket så passar jag på att blogga nu när dem är borta och vi hörs väll så fort som möjligt haha.
Tisdag och Onsdags bilder
SEGWAYS!
Corpus Christi

Kommentarer
Postat av: Isabella Axelsson

Jätte bra blogg! Är så kul att läsarn ditt liv i USA :)

2011-12-30 @ 11:19:20
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/
Postat av: Anna

Looks amazing

2012-01-01 @ 11:29:33
URL: http://savie.devote.se
Postat av: Anonym

Vad ha du för kamera?? sjukt bra bilder!

2012-01-10 @ 07:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback