12/26/11 Never thought I could love Abercrombie more

It's monday och dagen efter The Day, Christmas. Vi åkte in till Corpus Christi och gick på La Palmera Mall (?)
Och guess what I found at the Abercrombie and Fitch store? A treat ♥ När han tog sin arm om mig dog jag seriöst! Och sedan att han var lite sissådär färgad, gjorde mig ännu svagare för han..  Sedan åkte vi till en affär som hade massa cowboy boots, och jag köpte nästan ett par som var grymt snygga.. Men fick sedan lite ångest för priset haha så det blev inte så vilket jag ångrar ganska mycket just nu..!
Efter det åkte vi och körde drive throu på Whataburger ch sedan nu åkte vi hem och Aunt Connie, Uncle Joe och DUBBY aka Warren kom nyss :)

Kommentarer
Postat av: josefines.se

Hur gammal är din värdsyster ? :D jättefin blogg föressten!! :)

2011-12-28 @ 10:47:32
URL: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback