12/25/11 Christmas

Så nu ska jag ätit julmat/thanksgiving mat. Det är i princip samma sak haha, stuffing, turkey och den däringa sweet potato med marshmellows.
Tay och jag vaknade vid 11 och gick ner till alla andra och Judy och Nana Carol var i köket och skramlade med frukosten. Pancakes och frukt blev det på menyn! Super gott men tydligen inte enligt tradition. Haha, jag bara älskar att allt/ traditioner osv. Inte är som normalt nu när jag är här. Förutom jo kvällsmaten igår, Lasagnen blev ju av! Men normalt sätt så brukar dem äta tortillias, ha muffins och cinemarolls till frukost och gud vet vad. Vädret brukar vara öppe i 30 C aka 80F och soligt och efter present öppning brukar det vara beachen som gäller.
Efter frukosten öppnade vi presenter och christmas stockings och måste säga att jag fick massvis med fint som jag inte räknat med ♥
fick dvd:n Big Daddy med Adam Sandler, en av de gulligaste filmerna jag sett härborta.
en kofta från Tommy Girl/Hilfinger
I ♥ TX från Victoria Secret
Mys shorts från Victoria Secret
Texas Longhorns t-shirt från Victoria Secret
Harajuko mini parfym pack
Handsanitizer från Bath and Body
Body loation coconut från Bath and Body
Hello kitty chapstick
Hello kitty body loation
Long sleve Pink från Victoria Secret
Ett jättefint halsband från gud vet var
fått/ska få pengar från sverige
50 dollar från Aunt Marie and Richard i TX
10 dollar att handla för i Shellshop här i corpus christi

Kommentarer
Postat av: Anna

Halsbandet var verkligen fint :)

2011-12-26 @ 10:52:46
URL: http://savie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback