12/14/11 god bless open & Concert choir

Så kort resumé av dagarna som hunnit gått. I måndags innan vår konsert bajsade Coco inomhus när Taylors pojkvän Drake var hemma hos oss.. Det var inte så kul att fixa men gud vad jag och Taylor skrattade. Fick lugnt träna mina abs! Och det roligaste med det var att Drake tyckte det var passande och romantiskt att kyssa/pussa Tay för först gången efteråt.. Konserten efter gick jättebra förutom att Tay satt med sin choir efter deras framträde och kollade vårt och gjorde miner, hjärtan och winkfaces åt mig.. Så förutom att jag sjöng så fick jag värk i smilgroparna.
Tisdagen var ganska död och idag blev vi excused halva 2nd,3rd och 4th hour för att sjunga för Prior Lakes 5th graders. Konserten var jätterolig, Mr.Hassig hade tutus på sig när han dirigerade och när dem diskuterade vilka förskolor Concert choir medlemmarna gått på så sa Mr. Hassig " and we have one very good alto-singer who is from Sweden with us in the Concert choir" och såklart så kollade ALLA på mig, choirn började klappa och alla skrattade för dem vet hur lätt röd och embarrassed jag blir. Jättegulligt av Mr. Hassig men lol vad jag fick uppmärksamhet och blev knallröd där på scenen... Nu är det ÄNTLIGEN LUNCH. Hoppas ni har det great! Kram


Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Låter som det är full rulle, så här veckan innan Jul.

Kul att höra och se er sjunga - Ni var jätte duktiga :) Saknar du förstås massor - men du skall ha fått ett paket idag. Stämmer det <3 Stor kram Mom

2011-12-15 @ 20:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback