12/11/11 white Christmas, Elf & Enchanted

Igår efter pjäsen lämnade Judy av mig och Taylor hemma och så åkte hon och Terry till de Hansons fest. Taylor och jag poppade popcorn,skar äpplen och en klas vindruvor hade tjejmys och kollade på filmen Elf. Alla amerikanarna älskar filmen Elf och nu förstår jag verkligen varför jättecharmig och rolig film! Idag skrev jag klart min uppsats, tränade samtidigt som jag kollade på Enchanted. Pjäsen igår, White Christmas var inte så bra men nu kollar vi på filmen. Och filmen är riktigt mysig! Speciellt nu när vi tjejer är samlade vid den öppna spisen också! Idag är det också 4 månader sedan man lämnade Sverige, känns riktigt skumt att tiden flugit iväg så fort. Hoppas ni har det bra finisar, Kram


Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Det verkar som ni haft en riktigt mysig helg. Bra Julstämning vid den öppna spisen, är den röda strumpan din ? Din riktiga strumpa finns hemma och hänger på din dörr till ditt rum här i Sw, den fyller vi nästa år, i nya huset :) Paket är idag skickat och vi håller tummarna att det kommer fram i tid . Stor kram Mom

2011-12-12 @ 12:34:22
Postat av: mommom

Glad att se att du har det mysigt med dina vänner.Kommer att sakna dej i jul ,men vi har många jular kvar att se fram emot .Många jul kramar från oss .

2011-12-12 @ 14:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback