12/1/11 julkort

Tjoho, första december är avklarad.
Kan inte fatta att det redan är december men ändån så har tiden börjat krypa fram, känns som om det var år sedan jag sa hejdå till mamma och pappa på kastrup.
Skolan är vardagsmat inget nytt direkt som händer förutom att det är spirit week inför Sadies. Tjejernas tur dvs.
Efter skolan så ville Judy ta bilder på mig och Tay för julkortet så vi får väll se ur det blir med julkortet.
Lite ny snö har iallafall kommit och det är nollgradigt härborta. Usch, är orolig för om det kommer bli skräckvinter härborta. Fingers crossed. Imorgon är det fredag igen, skönt. Ska kanske vara med Holly och sedan får vi se vad helgen har att erbjuda.
Nu ska jag plugga vidare och sedan sova, här är bilder från julkorts fotograferingen idag.
Ha det bäst, PUSS

Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Haha, den sista bilden är himla söt! =)

2011-12-02 @ 17:37:07
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: Anna

Haha, den sista! xd

2011-12-02 @ 20:56:10
URL: http://savie.devote.se
Postat av: Mikaela

Den tredje bilden uppifrån var helt klart min favorit!

Vi har några kompisar i USA som alltid skickar julkort till oss här i lilla Sverige och varje år blir jag förvånad över hur mycket tid och ork de lägger ner på ett kort. Anstränger alla sig så mycket där borta?

2011-12-03 @ 01:46:55
URL: http://awesomenessinabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback