12/10/11 en-sådan-där-inga-rubrik

Vad hade jag gjort utan min värdfamiljs lilla mini gym i källaren? Motivationen är sakta men säkert tillbaka och jag är bestämd att även om det kommer ta längre tid här borta så ska jag gå ner mina plus kilo sedan jag kom och helst lite mer. När jag var ensam igår ställde jag mig på vågen och det verkar som om jag gått ner iallafall 3 lbs nu. Vet inte sedan när dock.. Men ser det bara som en motivation! Nyss duschat och snart är det dags att börja göra i ordning sig, senare blir det iväg till Shakopee för att kolla på den där pjäsen och efter det skulle jag varit med Holly men hon kunde inte så vi får väll se. Kommer ju ändån hem vid 10 snåret så, inte så lätt att hitta på något. Imorgon måste jag komma utanför detta huset eller så blir jag tosig. Antingen läxa eller så är det jobb. Jag har visserligen också läxa men den lär jag förhoppningsvis göra klar idag så. För övrigt så blir Minnesota bara kallare och kallare vilket jag hatar. Finns dock vissa saker man älskar med vintern, en anledning att dricka varm choklad, kolla filmer, se alla hus dekorerade med ljusslingor och sedan klassikern den öppna spisen..
Har jag nämnt att jag älskar weheartit.com och tumblr? kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Filippa

Ledsen om du skrivit det och jag missat det, men vad är weheartit? :)

2011-12-11 @ 22:03:52
Postat av: Isabella

Har du gjort designen till bloggen själv?

2011-12-18 @ 16:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback