W I S C O N S I N S T A T E

Kom fram till stugan för någon timme sedan, herre jisses vad lång tid det tar att åka bil ! Lovar vi åkte iallafall minst 3 timmar och det känns konstigt med tanke å att vi inte åkte så långt ?
Jag var på Tobis idag också och köpte frukost till imorgon , jag och Tay ska äta en Oreo Cupcake. AWESOME.
och idag åt jag frukost på donken, Ceasar sallad ♥, Judy lät mig sova till 10.30 och vi skulle iväg 11 am så det var bara att skynda sig att packa och göra v sig!
Nana Carol & Papa Bill är stört sköna och trevliga! Nana är ju svensk släktad långt tillbaka och papa Bill tjeckoslovak.
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag, lyssnade nog inte tillräckligt bra.. Men något mysigt blir det väll i alla fall.
Tror vi ska käka någonstans här och åka köpa lite i affären och imorgon skulle vi till Delout, Minnesota.
KOLLA DERAS MUGGAR!!!! SINEEESSSS
min frukost!
bilder på stugan vill inte komma upp :( får fixa det sedan vi ska åka nu! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback