leaving home

Så efter ett par timmar sömn är jag nu där.
Det har gått mer än ett år av förberedan och nu är jag i den stunden alla utbytesstudenter längtar till,
nu åker jag till USA. Detta känns galet. Tufft och nervöst men gosh vad jag längtar, jag är redo!! Eller..?
Haha vare sig jag är redo eller ej så kurrar min mage, det är dags att äta något och att försöka packa datorn och det allra sista handbagaget och framförallt.. Sminka mig lite lätt..
Jag undrar hur det kommer kännas att lämna mamma och pappa.
Det längsta jag varit utan mamma är 10 dagar när hon åkt till kina,japan, usa eller något annat land på inspiration/inköpsresa.. Och pappa inte ens sålänge. Även om vi gnabbas då och då så kommer man nog sakna det lite.. Efter ett tag! Jag klarar mig iaf ett tag utan hemlängtar! Eller vem tusan vet? Orkar inte tänka på det nu, nu kör vi!
Vi syns snart Sverige, have fun and don't forget me while I have the time of my life.
With Love. Carolina.
Mobba inte trött chey och jag har fixat något åt er som kommer upp runt 17.10 svensk tid när jag sitter på planet.

Kommentarer
Postat av: Isabella Torle

Hoppas du får det jättebra, vilket du säkert får, är avensjuk!! :)

2011-08-11 @ 10:56:42
URL: http://isabellatorle.blogg.se/
Postat av: Sandra

Stort lycka till! :D

2011-08-11 @ 12:30:50
URL: http://www.stoppstanna.com/sandra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback