smile to the camera

Ännu en dag i Minnesota som tagit slut och påbörjats av en annan.
Tydligen så har jag tagit fotot för min yearbook nu också.. Great.. hade jag vetat det hade jag försökt gjort mig finare & plattat håret.. Jag hatar att mitt hår är lockigt.. Sedan gick vi till admistration office för att fixa ett skåp åt mig, skåp 3339 är mitt on third floor that's what the first number stands for, which floor it's located on fyi.
Efter det träffade ja massa människor hela tiden men i princip alla är yngre än mig.. förutom en tjej hon kommer jag ha english 11 med så det blir säkert jätte bra! :)
Sen kollade jag på hundratals volleyball games, nej men iaf 5 stycken varav en var Tay's B-squad och en var varsity. På varsity såg jag ex antal snygga 11th and 12th graders.. Judy skrämde mig dock lite för hon tjatade lite på Sammy ( en av tay's kompisar) att hon skulle presentera mig för hennes URSNYGGA bror och jag bara NOOOOOO. För jag kände mig cepe ful idag haha! Tur att hon inte gjorde det..
Ja sen efter varsitygame åkte jag, Judy och Tay till buffalo wings och åt. Terry åkte tidigare för han tyckte det var segt på varsitygame haha. BW- var såååå gott! Åh..
Imorgon ska jag och Tay till Mall of America, VILKET BEHÖVS! MAMMA jag har ju seriöst typ inga kläder. HELT SJUKT..
I'll keep yall posted. Love
Mom Judy and my locker!

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Förstår att du har dåligt med kläder - alla är ju kvar hemma :) Lycka till med shopingen <3 KramMom

2011-08-26 @ 09:58:10
Postat av: Sandra

Forever 21, Aeropostale, Victoria's Secret och Charlotte Russe är mina favoritaffärer på MoA, ett litet tips bara ;)

2011-08-26 @ 23:03:05
URL: http://www.stoppstanna.com/sandra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback