någonstans över atlanten ( tidsinställda svar, just for you. )

For yall! Ett kort gosigt tidsinställt inlägg för er med frågor och svar som ni kan gotta er i när jag sitter i planet från Heathrow, London påväg till JFK, New York! bara för att en viss tjej icke kunde sova igår och låg vaken ett bra tag.. inte bra nej.. haha! puss på er ♥

Anonym om Trollunge ..?:
Hej! Gryym blogg!
Jag har lite frågor till dig:

1.Vad fick dig att börja fundera på att bli utbytis från början?
2. Vad för sporter vill du testa på i USA ? Du kanske har skrivit det, men jag har nog missat det isf. :)
3. Jag funderar på att åka, men jag velar hela tiden, är rädd att jag ska sakna allt så mycket så att det blir jobbigt, att jag bara vill hem hela tiden, har du tips/råd ? Hehe! Jag tror att jag skulle klara det faktiskt, men när jag pratar om att jag vill åka med mina föräldrar säger dom bara: njaa, jag vet inte, tycker att du är lite för liten för att åka bort ett helt år från oss! (Jag ska åka efter nian isf).
Och när dom säger det så börjar jag ju vela ännu mer. Vad ska jag göra ? :(
4. Hur kändes det när du lämnade dina föräldrar på flygplatsen?
Hoppas verkligen att ditt år blir super!
Svar: Hej, 1: för att dra en lång historia kort, en slump. Jag ville dra på språkresa 1+2free time
Malta, betsällde hem fel broshyr men tyckte detta verkade så mycket roligare så bokade intervju och kollade upp massa fakta och så vips var det bestämt och jag insåg vilken grej jag skulle få uppleva nu liksom! 2: Jag har ingen aning, jag kommer ju bli tränad i gymmet för att spela lacrosse av Judy & Taylor heh, men typ kanske volleyboll eller fortsätta med basket. who knows :) let's try everything! 3: Hmm.. förstår precis! Jag gjorde såhär, jag bara bestämmde mig. Jag vet att jag klarar detta, jag vet att det kommer komma vågor av hemlängtan och men jag tror och vet att detta äventyret är värt det och mina päron är faktiskt dem som uppmuntart mig allra mest och berättat för mig att jag klarar av detta. Jag ser mitt utbytessår som något jag ska göra precis som att man ska klara av grundskolan och högstadiet så bestämde jag mig för att jag ska göra mitt utbytesår innan jag börjar gymnasiet.
4: Oh gosh, har inte gjort det än.. får återkomma..
Tack det hoppas jag med! Lycka till nu!

Ellinor  ( e-mail.) om sista inlägget i sverige ?:
Hej!
Du är grym och underbar! Din blogg rockar!
Jag undrar bara vilket bolag du reser med, eller vad man ska säga. jag funderar över vilket bolag jag ska välja, när jag åker (vilket jag är HELT inriktad på att göra) Vad kan du rekommendera? och finns det för/nackdelar? 
Tacksam för svar <3

Hej Ellinor! Tack vad söt du är!
Svar:Det är min organisation som ordnat alla flygbiljetter osv.. Jag åker med British Airways och Delta Airlines. BA verkar sjukt bra! 3 bagage totalt, datorväska, ett handbagage ( enligt vissa mått dock.. och du ska klara att lyfta väskan själv!) och ett du checkar in, det du checkar in får väga 23 kg och de andra två får väga 23kg tsm.
Så min info kanske inte hjälpte  så mycket.. :(
Men Kram på dig och lycka till med valet av flygbolag! :)

Anonym om Trollunge ..?:
OMG är du inte typ asnervös som åker imorgon liksom?!?!
Förresten din blogg är skitbra!!
Svar: Jo jag är nevös och taggad! Därför jag ligger vaken just nu och inte kan sova trots att jag borde det med tanke på att jag ska upp om typ fyra timmar och flyga.. hihihi..



LOVE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback